fredag 8 augusti 2008

bästa bakluckan





Vad man kan kränga ur en baklucka... Ja allt möjligt tydligen. Fick visa upp mina kunskaper i försäljning, i ett annat liv har jag nog varit en dammsugarförsäljare av högsta rang. Att demonstrera och prata för produkter som är totalt onödiga gör ja så väl att vi nog lyckades bäst på hela bakluckeloppisen! Till hjälp hade ja också mamma (som sålde kristall grejer från barndomshemmet för samma pris som HSB kylväskan) och kusin Helena- som faktiskt lyckades med den stora bragden att sälja min gamla matta för 20 spänn. Otroligt. Kul var det i alla fall, men fan va skit det finns, glad att jag gjorde mig av med en del. Nu gäller det bara att hålla hårt i pengarna och inte handla nytt. var bara tvungen att köpa ett 50 mm optik, f 1,8 för 20 kr!

Inga kommentarer: