lördag 2 augusti 2008

nattuggla

Ledsen att jag är dålig på att uppdatera, men ja har haft fullt upp med att lyssna på p4- nattetid; karlavagnen, vaken mm, godbitar som "hur är det att vara mor/farförälder, Black Jack konsert och "gissa mitt arbete" kan höras där nattetid. Det är mitt nya underbara jobb som tillåter mig att i hela 12 timmar varje natt stå och lyssna på radio- ingen mp3 är tillåten och till råga på allt så är mottagningen så kass att "i natt i natt e det du e det jag" (med Black Jack för er som inte vet), ackompanjeras med brus. Mysigt mysigt.  Men ja har haft ledigt en liten stund, då hann jag fara upp till Jämtland och vara social:) Så seg som ja e lär det väl dröja innan bilder från det kommer, men hehe, det kommer. Nu ska ja sova, för imorn är tanken att vi ska sälja av massa skit till semesterfirare som spenderar söndagen ute i Grisslinge, baklucke-shoppande! välkommna:)

Inga kommentarer: