lördag 14 februari 2009

Alert, choklad tjuv

Det värsta som kunde hända har hänt, någon har ätit upp min choklad. Och inte vilken choklad som helst, utan svensk choklad speciellt skickad över hela jordklotet för att ja ska ha det på alla hjärtans dag. Och jag hann bara äta fem bitar. Ni vet hur jag är när det kommer till choklad... Medan jag skriver det här inser jag hur otroligt oproportionerligt set ställer sig till mina tidigare inlägg idag, men jag kan inte hjälpa det, jag är så leden att ja skulle kunna gråta. 
Ensam alla hjärtans dag utan choklad,
fan kan man bli mer sorglig

6 kommentarer:

goran sa...

det var synd sara med all den dyra chokladen men dett var kul att paketet kom fram. jag får väl sända ny choklad. kram goran

Siri Isgren sa...

Utan choklad på alla hjärtans dag försmäktar vi på denna ö. Du får tänka på att alla hjärtans dag bara är ett kommersiellt påhitt och att vi kan skicka dig hur mycket choklad du vill! Säg bara till :) Puss

Anonym sa...

Hoppas du får en trevlig alla hjärtansdag ändå. :) Kram Carro

Sara sa...

ok, om du skickat choklad pappa så kommer ja få ny, den här var ifrån mamma :)
gud va ja e bortskämd

Anonym sa...

Jag HADE grinat!

Frida Perjus sa...

Hjärtat, jag lovar att ta med mig choklad till dig. Du får hålla ut i två veckor till... Antar att du vill ha mörk choklad? Kram